Good Luck Box

Készítettem egy 7x10cm-es kicsi méretű, kollódiumos nedves eljárással fotózott fényképet, fekete üveglapra. Szerettem volna neki készíteni egy Steampunk stílusú installációt.

Egy fém bonbonos doboz nagy átalakulása (munkafolyamat és kész doboz)



Munkafolyamat részletei:

Maradék fa lécből készült a kép kerete 

Ragasztással összefogott keret - ez a külső fele,
ahova a borításkor az átlátszó üveg lesz rögzítve

A fa keret belső oldala, ide kerül majd a fénykép

Fém doboz tetejére felrajzoltam az ablakot...

...és kivágtam kicsi csiszoló koronggal

A doboztető és a fa keret rögzítése...

...négy sarkába egy-egy csavarral

Alkatrészek - doboztető a kivágott ablakkal, fa üveg és képtartó keret, külső üveg, a kép dobozával

A fa keret kicsi átalakítással LED világítást kap

Kicsi marófejjel gyorsan ki lehet forgácsolni a LED alumínium profil helyét

Fehér ledek a próbához

Első teszt a világítással

A fehér LED világítást lecseréltem RGB színes ledekre

Egyesével lesznek kapcsolhatók a színek...

...így három kapcsoló kerül beépítésre: piros - zöld - kék

A világításhoz 12V feszültség szükséges

Elektromos bekötés

A doboztető összeszerelve

Doboz összerakva

Egy régi rossz ébresztő órát szétszedtem és a fogaskerekeket letisztítottam

Fogaskerekek két komponensű epoxy ragasztóval rögzítettem a tetőre

A dobozra kerültek még virágminták és további steampunk stílusú fém alkatrészek is

Az elkészült doboz a fenti videó film végén látható, világítás teszttel!

Megjegyzések